Bu kitap, işletmecilik alanında kullanılan iş modellerine bütünsel bir bakış açısı sunmayı amaçlamaktadır. İş modelinin ne olduğu, işletmeler için önemi ve kullanımı hakkında bilgiler verilerek, iş modellerinin daha kolay ve açık bir biçimde anlaşılır olması hedeflenmektedir. Bu kitabın amacı, işletmecilik alanında kullanılan modelleri sistematik bir bakış açısı ile irdelemek ve okuyucuya daha anlaşılır bir perspektif sunmaktır.
Kitap bölümleri yönetim organizasyon, pazarlama, hizmet pazarlaması, kalite yönetimi, finans ve muhasebe alanlarında iş modellerini ayrı ayrı incelemektedir. Bu bölümlerde alanında sıkça kullanılan ve akademik anlamda üzerinde önemli sayıda çalışmaların olduğu iş modelleri listelenmekte, tanımlanmakta ve model uygulama adımları incelenmektedir.
(Tanıtım Bülteninden)