Bu kitap tüketicilerde satın alma isteği, marka farkındalığı ve sadakat yaratılabilmesi için mobil pazarlama araçlarının nasıl kullanılabileceğini anlatmak üzere hazırlanmıştır. Kitap, geleneksel tanıtım ve iletişim kanallarının pahalı ve riskli yöntemleri yerine, mobil pazarlama araçlarının sunduğu üretkenlik, yaratıcılık, hız, düşük maliyet ve kişiselleştirilebilme özellikleri sayesinde işletmelerin başarısında önemli bir etken olan pazarlama ve reklam uygulamalarında hedef müşteri kitleleri ile interaktif biçimde ilişki kurmanın yollarını gösteriyor.
Kitapta, mobil pazarlama konusunun genel çerçevesi çizildikten sonra çeşitli uygulama örnekleri ile konuya açıklık getirilmektedir. Böylece, hem literatürdeki kavramsal yaklaşımlar kapsanmakta hem de uygulamacılara yardımcı olmayı amaçlamaktadır.
Bu yönleri ile kitabın, başta işletme sahipleri, yöneticiler ve pazarlamacılar olmak üzere üniversite ve yüksek okul öğrencilerine, öğretim üyelerine, firma içi eğitim programları ve kısa süreli pratik eğitim kurslarına katılanlar için yardımcı olacağı düşünülmektedir.