Kurumsal sürdürülebilirlik iletişimi kurumların ekonomik, sosyal ve çevresel sürdürülebilirlikleri ile ilgili amaç ve hedeflerinin belirlenmesi, strateji ve taktiklerinin uygulanması ve bu stratejilerin tüm paydaşlara duyurulması konusunda gerçekleştirilen açık, şeffaf, katılımcı ve diyaloga dayılı bir iletişim biçimidir.
Kurumsal sürdürülebilirliğin iletişimsel olarak nasıl işlevsel kılındığı onun kullandığı kurumsal sosyal sorumluluk kampanyaları, yeşil pazarlama ve kurumsal sürdürülebilirlik raporları gibi stratejilerle anlatılmış.
Son olarak çalışmanın devamında kurumların kurumsal sürdürülebilirlik iletişimi stratejileri incelenerek bir uluslararası bir de ulusal kurumun sürdürülebilirlik çalışmalarından örnek verilmiş.
(Tanıtım Bülteninden)