Android Programlamanın Temelleri
1.1 Android – OS Yapısına Giriş
19
1.1.1 Eclipse, Java ve Android SDK Kurulumu
19
1.1.2 İlk Android Programı
29
1.1.3 Android Projesinin Yapısı
34
1.2 Emülatör Kullanımı
36
1.2.1 Emülatör Tanımı ve Kullanımı
36
1.2.2 Firmaların Emülatörleri
38
1.3.1 Emülatör ile Debug
42
1.3.2 Emülatör ile İletişim
44
1.4 Android Studio Kullanımı
48
1.4.1 Android Studio Kurulumu
48
1.4.2 Android SDK Manager Güncellemeleri
55
1.4.4 Emülatör Kullanımı
59
2.2.1 Activities Nedir?
65
2.2.3 Sub Activities’lerde Cevap
74
2.3.1 Dış Intents’ler ve Sub Activities
80
2.4.3 View ve Widgets
102
2.6 Diyalog Pencereleri ve Toasts
115
2.6.2 Diyalog Pencereleri
119
3.1 Listeler, Diziler ve Adapter’ler
125
3.2.1 Ayarlar Sayfasını Programlama
128
3.2.2 Ayarlara Ulaşmak
133
3.3.1 Dosya Kayıt Etme
135
3.4.1 SQLite Veritabanı Oluşturma
144
3.4.2 Verileri Okumak ve Yazmak
148
3.5.1 Content Provider
154
4.1 Arka Plandaki Activity’ler
161
4.2.1 Services Başlatma ve Durdurma
164
4.2.2 Service ile İletişim
168
7.3 Accelerometer (İvme Ölçer)
212
10.1 Google App Inventor
245
10.1.2 Nasıl Kullanırım?
247
Android Oyun Programla Temelleri
11.1 Nereden Başlamalıyım?
257
11.2 Manifest Dosyası
260
11.2.1 <manifest> elementi
260
11.2.2 <application> tagı
261
11.2.2 <activity> tagı
261
11.2.3 <uses–permission> tagı
262
11.2.4 <uses–feature> tagı
262
11.2.5 <uses–sdk> tagı
263
11.3 Bir test projesi
263
11.3.1 AnaMenuActivity
264
11.3.2 NormalAktivite Sınıfı
266
11.3.3 TekDokunmaAktivite Sınıfı
268
11.3.4 CokluDokunmaAktivite Sınıfı
270
11.3.5 TusBasmaAktivite
273
11.3.9.3 Ekran Yenilemesi
287
11.3.9.4 Basit Şekiller
291
11.3.9.5 Metin çizimleri
296
Android Oyun Framework Oluşturma
12.4.2 Dokunmatik Sınıfı
317
12.4.2.1 TekDokunmatık Sınıfı
318
12.4.2.2 CokluDokunmatik Sınıfı
321
12.4.3 GenelGiris sınıfı
326
12.5.1 Density (Yoğunluk)
331
12.5.2 Aspect Ratio (Boy oranı)
331
12.5.3 HizliSurfaceView sınıfı
337
12.6 SuperOyun sınıfı
340
13.1 YilanAmca Temeli
349
13.3 YilanAmca Yüzeyi
362
13.7 Yılan Amca ve Parçaları
369
OpenGL ES’e Ufak Bir Giriş
14.1 Nedir Bu OpenGL ES
385