İnteraktif Media Tasarımında Temel Adımlar Oğuzhan Özcan  - Kitap

İnteraktif Media Tasarımında Temel Adımlar

1. Baskı, 
Şubat 2008
Kitabın Detayları
Dili:
Türkçe
Ebat:
16x23.5
Sayfa:
152
Barkod:
9789944711098
Kapak Türü:
Karton Kapaklı
Baskısı tükenmiştir.
Kitabın Açıklaması
Oğuzhan Özcan’ın Türkçe yayınlanmış ilk eseri olan İnteraktif Media Tasarımında Temel Adımlar, web ortamı, CD–DVD prezentasyonu, interaktif TV ve görüntülü cep telefonu gibi ortamlarda İnteraktif Media Tasarımı yapmak isteyenlerin, başvuracağı temel bir referans kitabı.
Okuyucu kitapta değişen teknolojilere bağlı olmaksızın, her zaman geçerli olabilecek temel tasarım kavramları bularak, interaktif media tasarımı alanın da yetkin olabilmek için sırasıyla neler yapılması gerektiğini öğrenebilir.
Bu bir ders kitabı değil; ancak interaktif media tasarımı eğitimi vermek isteyenlerin ve lise ve üniversite seviyesinde her kesimden tasarımcıların interaktif media tasarımını tanıması sağlayacak bir yardımcı kitabı olarak düşünüldü.
Oğuzhan Özcan’ın 20 yıl boyunca interaktif medya tasarım eğitiminde elde ettiği deneyimler ışığında karşılaşılan sorunlar ve çözüm önerilerini de bu kitabın kapsamında bulabilirsiniz.
Kitabın Konu Başlıkları
.
İnteraktif Tasarım ve Media
.
Kültürler ve İnteraktif Media
.
İnteraktif Tasarıma Hazırlanmak
.
İnteraktif Tasarımda İlerlemek
.
Sayısal Grafik Alıştırmaları
.
Tipografi ve Sayfa Düzeni Alıştırmaları
.
Kurumsal Kimlik Tasarımı
Yorumlar