İletişim Temelli Hizmet Pazarlaması  Nazlım Tüzel Uraltaş, Kenan Mehmet Ekici  - Kitap

İletişim Temelli Hizmet Pazarlaması

1. Baskı, 
Nisan 2010
Kitabın Detayları
Dili:
Türkçe
Ebat:
14x21
Sayfa:
249
Barkod:
9786055662523
Kapak Türü:
Karton Kapaklı
Baskısı tükenmiştir.
Kitabın Açıklaması
Teknolojik gelişmeler insanların iletişim kurma biçimlerini etkilemekte ve bu durum insanların tüketim ve alışveriş davranışlarına yansımaktadır.
Tüketicilerin zihinlerinde hizmetlerin algılanması ve belirli bir izlenim bırakması için hizmeti üretenlerin verilen hizmetle ilgili mesajları onlara iletmesi gerekir. Hizmet pazarlaması ve iletişimin birbirinden ayrılamıyacağını ve iletişim temelli uygulamaların hizmet pazarlamasının vazgeçilmez koşulu olduğunu belirtmek mümkündür. Bu çalışmada, hizmet pazarlaması iletişim boyutuyla irdelenmiştir.
Kitabın Konu Başlıkları
.
Hizmet Kavramı ve Hizmet Pazarlaması
.
Hizmet Pazarlamasında Hizmet Kalitesi ve Müşteri Memnuniyeti
.
Hizmet İletişimi
.
T.C. Kültür ve Turizm Bakanlığı Müzekart Uygulaması
Yorumlar