Holistik Pazarlama Holistik Pazarlamanın Tüketici Temelli Marka Değeri Üzerindeki Rolü Dr. Murat Çakırkaya  - Kitap

Holistik Pazarlama

Holistik Pazarlamanın Tüketici Temelli Marka Değeri Üzerindeki Rolü

1. Baskı, 
Mayıs 2020
Kitabın Detayları
Dili:
Türkçe
Ebat:
16x24
Sayfa:
190
Barkod:
9786257915199
Kapak Türü:
Karton Kapaklı
Baskısı tükenmiştir.
Kitabın Açıklaması
Bugün şirketler şimdiye kadarki en zorlu rekabetleriyle karşı karşıyadır. Bununla birlikte, bir ürün ve satış felsefesinden bütünsel bir pazarlama felsefesine geçmek, onlara rekabette daha iyi performans şansı verecektir (Kotler & Keller, 2012:119). Dolayısıyla holistik pazarlama kavramı bir düşünme biçimidir, kurumun genel faaliyetlerini yönlendiren bir yönetim felsefesidir, sadece pazarlama faaliyetlerini değil, örgütün tüm çabalarını etkiler. Bugün pazarlamanın yeni kapsamını ve karmaşıklığını tanıyan ve eski yaklaşımları yenilikçi yaklaşımlarla uyumlu hale getirmeyi amaçlayan holistik pazarlamaya yönelik bir paradigma değişikliğine ihtiyaç vardır.
Holistik pazarlama, geniş ve entegre bir bakış açısıyla her şeyin önemli olduğu fikrinden yola çıkar (Choi vd., 2015:233). Çalışmada "Holistik Pazarlama" kavramı yerine "Bütünsel Pazarlama" ya da "Bütüncül Pazarlama" gibi Türkçe bir kavramın kullanılmamasının nedeni, "Holistik Pazarlama" nın boyutlarından bir olan "Bütünleşik Pazarlama İletişimi" kavramı ile karıştırılma riskidir. Bu düşünceden hareketle orijinal kavramın kullanımı tercih edilmiş.
(Tanıtım Bülteninden)
Kitabın Konu Başlıkları
.
Holistik Pazarlama
.
Tüketici Temelli Marka Değeri
.
Holistik Pazarlama ile Tüketici Temelli Marka Değeri Etkileşimi
.
Holistik Pazarlamanın Tüketici Temelli Marka Değeri Üzerindeki Rolü: Mobil İletişim Sektörü Müşterileri Üzerine Bir Araştırma
Yorumlar