Pazarlama, ülkemizde son yıllarda öneminin farkına varılan bir konudur. Özel sektör yöneticileri üretim konusunda faydalanabilecekleri yetişmiş entelektüel sermayeye sahip bulunmaktadır. Tüketim ürünleri pazarında faaliyet gösteren işletmeler için ülkemizde yol gösterici faaliyet gösteren işletmelerle kıyaslandığında durum oldukça rahattır. Bu kitap ile endüstriyel ürün üreticisi olan işletmelerin yaşadıkları pazarlama problemlerine çözüm arayışına katkı sağlamak hedeflenmiştir.
Kitabın Konu Başlıkları
Endüstriyel Ürünler Pazarı
Endüstriyel Tüketici Davranışı ve Satın Alma
Endüstriyel Ürün Pazarını Bölümlendirme ve Pazara Giriş
Endüstriyel Pazarlarda Ürün Kararları ve Yeni Ürün Geliştirme
Endüstriyel Ürünlerin Fiyatlandırılması
Endüstriyel Ürünlerin Dağıtımı
Endüstriyel Ürünlerin Tutundurulması
Türkiye'de Endüstriyel Ürün Pazarlaması Uygulamaları
Seçkin Yayıncılık olarak, web sitemizde gezinme deneyiminizi geliştirmek, size en iyi alışveriş hizmetini sunabilmek, kişiselleştirilmiş içerikler sunabilmek, web sitesi trafiğimizi analiz edebilmek için çerezleri ve diğer izleme teknolojilerini kullanıyoruz.
6698 sayılı Kişisel Verileri Koruma Kanunu'na istinaden ürün veya hizmet alan ilgili kişi aydınlatma metnine buradan ulaşabilirsiniz