Geleneksel pazarlama yöntemlerinde, tüketicilerin anketlere verdiği cevaplar araştırmacıyı yanıltabilmektedir. Nörogörüntüleme teknikleri sayesinde, daha küçük örneklemler vasıtasıyla daha güvenilir sonuçlara ulaşabilmek mümkün olabilmektedir.
Bu çalışma üç bölümden oluşmaktadır. Birinci bölümde Elektronik Ticaretten, ikinci bölümde Nöropazarlama Kavramı Tanımı ve Amacından, üçüncü bölümde ise Elektronik Ticaret Sitelerinin Nöropazarlama Açısından Eeg ve Eye-tracking Yöntemleri İle İncelenmesinden bahsedilmiş. Bu araştırmada, nöropazarlama yöntemlerinden olan Electroencep-halography- EEG (Epoc Emotiv) cihazı ve Eye-Tracking kullanılarak, elektronik web sitelerinin etkinliği ve nasıl algılandığı, nörogörüntüleme teknikleriyle tespit edilmeye çalışılmış. Böylece web sitelerinin ilgi, dikkat ve duygusal etkileşimlerini belirlemek, çalışmanın hedefleri arasında yer almaktadır. Web sitelerinin hedef kitleye ulaşma, etkinlik sağlama, tüketicilerin daha çok satın alma güdülerini harekete geçirme gibi özelliklere sahip olup olmadıkları belirlenmeye çalışılmış. Elde edilecek sonuçların işletmelerin web sitelerinin hazırlanmasında daha etkin yöntemler kullanmalarında rehberlik edeceği beklenmektedir.