Eğlence Pazarlaması Yrd. Doç. Dr. Metin Argan  - Kitap

Eğlence Pazarlaması

1. Baskı, 
Ocak 2007
Kitabın Detayları
Dili:
Türkçe
Ebat:
14.5x21.5
Sayfa:
502
Barkod:
9789758969869
Kapak Türü:
Karton Kapaklı
Temin edilememektedir.
Kitabın Açıklaması
Günümüz çalışma yaşamı, teknolojik yenilikler ve sanayileşmenin geldiği aşama insanları farklı düzeylerde etkilemektir. İnsanlığın günümüzde yaşadığı en dramatik sorunlardan biri yaşamın dayanılmaz ağırlığı ile baş etme mücadelesidir. Bu amaçla da insanlar pek çok bakımdan yenilenmeye çalışmaktadır. İşte bu bağlamda hizmet sunan kamu, özel ve kar amacı gütmeyen örgütler ön plana çıkarak; tüketicilere bir takım etkinlik ve faaliyetleri sunmaktadır. Bu süreç ve gelişmelerin sonucunda eğlence pazarlaması olgusu ön plana çıkmaktadır.
Eğlence pazarlaması, son derece geniş kapsamlı faaliyetlerle ilgili bir bilim dalı olarak dikkat çekmektedir. Bu anlamda da spor, sanat, kültür, televizyon gibi pek çok alanla ilgili olarak beliren bu pazarlama türüne ilişkin kesin hatlar çizme yerine her bir aktivitenin kapsadığı pazarlama yöntem ve stratejilerine yönelmek daha sağlıklı olacaktı. Bu yaklaşımdan hareketle ve literatürdeki yaklaşımlar bağlamında her bir eğlence türü için pazarlama stratejileri farklı düzeyde ele alınıp değerlendirilmiştir
Kitabın Konu Başlıkları
.
Boş Zaman ve Rekreasyon
.
Eğlence Endüstrisi
.
Eğlence Pazarlaması
.
Rekreatif Alışveriş
.
Kültür ve Sanat
.
Sinema
.
Müzik
.
Televizyon Radyo ve Dergi
.
İnternet
.
Spor
.
Bilgisayar ve Video Oyunları
.
Şans Oyunları
.
Seyahat ve Turizm
.
Etkinlik
Yorumlar