Bu kitapta; her geçen gün daha da büyüyen ve yaygınlaşan e-ticaret sektöründe firmaların e-satış süreçlerini en etkin nasıl yönetebilecekleri ele alınmıştır. Firmalar için İnternet üzerinden B2B veya B2B satış şekli artık kaçınılmaz zorunluluktur. Ancak, firmalar için amaç sadece e-ticaret üzerinden ürün satan veya tedarik hizmeti veren sıradan bir firma olmak değil, bu artan rekabet içerisinde doğru stratejilerle başarılı bir satış grafiği yakalamak ve başarı hikayesi yaratmak olmalıdır.
Bu kitapta, e-ticarette uygulayabilecek stratejiler bir bütün olarak sunulmaya çalışılmıştır. Müşteri sayısı ve ürün sunmanın yolları da hızla arttığı için amaç, sadece, satış yapmak değil yapay zeka algoritmaları ile öğrenen algoritmalar geliştirerek bu hareketli rekabette hep üst sıralarda yer almaktır.
(Tanıtım Bülteninden)