Bütünleşik Pazarlama İletişimi (ROI) Ölçümleme Süreci Yrd. Doç. Dr. Nilay Başok Yurdakul  - Kitap

Bütünleşik Pazarlama İletişimi (ROI) Ölçümleme Süreci

1. Baskı, 
Şubat 2006
Kitabın Detayları
Dili:
Türkçe
Ebat:
16x23
Sayfa:
327
Barkod:
9789755918761
Kapak Türü:
Karton Kapaklı
Baskısı tükenmiştir.
Kitabın Açıklaması
Pazarlama ve pazarlama iletişimi kavramı tanımı ve özellikleri, tarihsel gelişim süreci, bütünleşik pazarlama iletişiminin gelişim nedenleri, planlama modelleri, bütünleşik pazarlama iletişiminde stratejik yönetim ve ölçümleme sürecinin değerlendirilmesi çalışmada ele alınan konulardandır. Bu çalışma, pazarlama iletişiminde ölçümleme konusuna gerek akademik ve gerekse profesyonel anlamda ilgi duyan araştırmacı ve kullanıcılar için temel bir başvuru kaynağı olabilecek niteliktedir.
Yorumlar