Uluslararası Pazarlara Giriş Stratejisi Olarak Ortak Girişimler (Joint Venture) ve Türkiye'de Uygulamaları Dilber Ulaş  - Kitap

Uluslararası Pazarlara Giriş Stratejisi Olarak Ortak Girişimler (Joint Venture)

ve Türkiye'de Uygulamaları

1. Baskı, 
Nisan 2003
Kitabın Detayları
Dili:
Türkçe
Ebat:
16x23.5
Sayfa:
223
Barkod:
9789756486252
Kapak Türü:
Karton Kapaklı
Yayınevi:
Baskısı tükenmiştir.
Kitabın Açıklaması
ortak girişimin diğer uluslararası pazarlara giriş stratejilerinden ve işbirliği türlerinden farklılıklarını açıklamak,Türkiye'de ortak girişime bakış açısını belirleyerek ortak girişimlerin durumunu saptamaktır. Ortak girişim kavramı ingilizce "joint venture" kavramından Türkçe'ye tercüme edilmiştir. Çalışmada "joint venture" kavramı yerine Türkçe karşılığı olarak "Ortak Girişim" kavramı kullanılmıştır. Dört bölümden oluşan bu çalışma düzenlenirken, işletmelerin uluslararası pazarlara giriş stratejileri ve ortak girişimler hakkında literatür taraması yapılarak, teorik ve uygulamalı çalışmalardan yararlanılmıştır. (Giriş'ten).
Kitabın Konu Başlıkları
.
Uluslararası Pazarlara Giriş Stratejileri
.
Uluslararasılaşma Süreci ve Teoriler
.
Ortak Girişim Stratejisi
.
Türkiye'de Ortak Girişim Düzenlemeleri ve Uygulamaları
Yorumlar