Turizm Pazarlaması Mesut Bozkurt, Bayram Şahin  - Kitap

Turizm Pazarlaması

Mesut Bozkurt, (Editör)Bayram Şahin (Editör)

1. Baskı, 
Eylül 2015
Kitabın Detayları
Dili:
Türkçe
Ebat:
16x24
Sayfa:
485
Barkod:
9786059743037
Kapak Türü:
Karton Kapaklı
Baskısı tükenmiştir.
Kitabın Açıklaması
“Pazarlamanın başarısı üretilmiş olan ürün ve/veya hizmetlerinin tüketicilere ulaştırılması ile çabalardan kaynaklı olarak değerlendirilmektedir. Pazarlama tüketicilerin bu ürün ve/veya hizmetlere yönelik tüketicilerde yaratılan satın alma dürtülerini oluşturmaya yönelik bir takım strateji, yöntem ve tekniklerden faydalanmaktadır. Pazarlamanın en kritik başarı koşullarından biri yenilikçilik ve yaratıcılık olarak belirlenmektedir. Temel stratejiler büyük değişiklik göstermese de bu stratejileri uygulayan her pazarlama planının başarılı olacağından söz etmekte mümkün değil. Hedef kitlelerin farklı demografik özellikleri, sosyo-kültürel durumları, istek-ihtiyaç ve beklentilerinin yanı sıra ürün ve/veya hizmetin özellikleri de farklı pazarlama stratejileri uygulamayı gerekli kılabilmektedir.”
(Tanıtım Yazısından)
Yorumlar