Reklam ve Hukuksal Düzenlemeleri Prof. Dr. B. Zakir Avşar, Prof. Dr. Müge Elden, Osman Çaydere, Uğur Bakır  - Kitap
1. Baskı, 
Ekim 2011
Kitabın Detayları
Dili:
Türkçe
Ebat:
16x24
Sayfa:
441
Barkod:
9789756127285
Kapak Türü:
Karton Kapaklı
Yayınevi:
Baskısı tükenmiştir.
Kitabın Açıklaması
"Reklam Nedir?" ile başlayan, Türkiye'de ve dünyada reklamın kısa tarihi, reklamın amaçları, reklamla ilgili kurum ve kuruluşlar, reklam denetimiyle ilgili yapılanmalar ve ilkeler üzerinde durulan; uluslararası ve ulusal mevzuatla zenginleştirilen bu çalışma, üreticilerin, reklam mecralarının, tüketicilerin ve elbette ki, "tüketiciler adına" denetleyenlerin faydalanabileceği bir formatta hazırlanmıştır.
Kitabın Konu Başlıkları
.
Reklam Nedir?
.
Dünyada ve Türkiye'de Reklamın Kısa Tarihi
.
Reklamın Amaçları
.
Reklamın İlişkili Olduğu Diğer Alanlar
.
Reklam Türleri
.
Reklam Ortamları
.
Reklamla İlgili Kurum ve Kuruluşlar
.
Reklam ve Etik
.
Tüketicinin Korunması ve Reklamlar
.
Reklamların Denetimi
.
Reklama İlişkin Hukuksal Düzenlemeler
Kitapla İlgili Kategoriler
Yorumlar