Politik Pazarlama Dr. Ahmet Tan  - Kitap

Politik Pazarlama

1. Baskı, 
Ocak 2002
Kitabın Detayları
Dili:
Türkçe
Ebat:
16x24
Sayfa:
176
Barkod:
9789756797193
Kapak Türü:
Karton Kapaklı
Baskısı tükenmiştir.
Kitabın Açıklaması
Politik pazarlama; bir siyasi partiyi veya adayi potansiyel seçmenlere uygun hale getirmek, siyasi partiyi veya adayi en yüksek sayidaki seçmen kitlesinin ve bu kitledeki her bir seçmenin tanimasini saglamak, rakipleriyle arasindaki farki ortaya koyup, en az masrafla seçimi kazanmak için gerekli olan oyu elde etmek amaciyla kullanilan tekniklerin tümü olarak tanimlanmaktadir. Politik Pazarlamanin malzemesini ise parti, lider ve parti ideolojisi olusturmaktadir.
Bu kitapta, politik pazarlamanin temel kavramlari bes bölüm altinda ele alinmistir. Ilk bölümde, politika ve pazarlama ile ilgili temel kavramlar; ikinci bölümde, politik pazarlamada ürün kavrami, fiyatlandirma, dagitim kanallari, tutundurma, propaganda ve reklam kavramlari ele alinmistir. Üçüncü bölümde, seçim kampanyalari ile ilgili temel bilgiler irdelenmis ve dördüncü bölümde de politik pazarlamayi belirleyen etmenler incelenmeye çalisilmistir. Son bölümde ise konu ile ilgili 11 ilde olasi seçmenlerle yapilan bir uygulamaya yer verilmistir.
Kitabın Konu Başlıkları
.
Politika ve Pazarlama
.
Politik Pazarlama Araçları
.
Seçim Kampanyası
.
Politik Pazarlamayı Belirleyen Etkenler
.
Bir Araştırma ve Uygulama
Kitapla İlgili Kategoriler
Yorumlar