Uluslararası Pazarlama Dr. Öğr. Üyesi Mehmet Ragıp Görgün, Dr. Öğr. Üyesi Selminaz Adıgüzel  - Kitap
1. Baskı, 
Temmuz 2020
Kitabın Detayları
Dili:
Türkçe
Ebat:
16x24
Sayfa:
171
Barkod:
9786257106443
Kapak Türü:
Karton Kapaklı
Fiyatı:
180,00
Temin süresi 2-3 gündür.
Kitabın Açıklaması
Uluslararası pazarlara açılmada strateji hatası yapıldığında şirket kar amacı güderken tam tersi büyük zararlarla karşılaşabilir ve şirketin varlığı sona erebilir. Uluslararası pazarlara giriş stratejileri ve tutundurma faaliyetleri bu nedenle çok önemlidir. Kitap da şirketlerin uluslararası pazarlara girerken hangi stratejileri seçmesi gerektiği bu stratejilerin avantajları ve dezavantajları, ürün tutundurma faaliyetleri, dağıtım stratejileri, marka ve kalite stratejileri, hedef pazar seçimi, pazarlama araştırmaları gibi konular incelenmiş.
(Önsözden)
Yorumlar