Bu çalışma, Kars ve yöresinde yüksek miktarda üretilen/tüketilen ve Türkiye’nin yaklaşık beste birlik üretim hacmini oluşturan Kaz hayvanının Kars İlinin markalaşmasını sağlayacak ürünlerinden olması nedeniyle, Kaz’ın piyasaya sunumunda yasanan problemlerin belirlenmesi ve çözüm önerilerinin saptanması amacıyla yapılmıştır. Kaz üreticilerin yaşadığı problemler, pazarlama karması unsurları olan Ürün, Fiyat, Dağıtım ve Tutundurma temelinde irdelenmiştir.
Seçkin Yayıncılık olarak, web sitemizde gezinme deneyiminizi geliştirmek, size en iyi alışveriş hizmetini sunabilmek, kişiselleştirilmiş içerikler sunabilmek, web sitesi trafiğimizi analiz edebilmek için çerezleri ve diğer izleme teknolojilerini kullanıyoruz.
6698 sayılı Kişisel Verileri Koruma Kanunu'na istinaden ürün veya hizmet alan ilgili kişi aydınlatma metnine buradan ulaşabilirsiniz