CRM Müşteri İlişkileri Yönetimi Hasan Taşpınar  - Kitap

CRM Müşteri İlişkileri Yönetimi

1. Baskı, 
Haziran 2005
Kitabın Detayları
Dili:
Türkçe
Ebat:
15x23
Sayfa:
266
Barkod:
9789750006302
Kapak Türü:
Karton Kapaklı
Baskısı tükenmiştir.
Kitabın Açıklaması
CRM'in özelliği Şirketin yapısı ve bulunduğu sektöre göre farklılık arz eder. Dolayısı ile her Şirket kendi CRM'ini oluşturur. Telekom Operatörü çalışanı olmam nedeni ile, kitaptaki CRM yaklaşımım bir Telekom Operatörü yaklaşımı olmuştur. Gerçek bir CRıM uygulaması tüm boyutları ile bir Telekom Operatöründe gerçekleştirmek mümkündür. Dolayısı ile faydalı olacağı düşüncesindeyim. Ancak, buna rağmen CRM uygulaması Dünyada kabul görmüş kurallara göre, açıklanmıştır
Kitabın Konu Başlıkları
.
Satış ve Pazarlamanın Yeni Yüzü: CRM
.
CRM'nin İşletmelere Katkıları ve Yapısal Unsurlar
.
CRM'nin Model Olarak Değerlendirilmesi
Yorumlar