Fark Edilmemiş İş Fikirleri David Meerman Scott, Stull Craig, Phil Myers  - Kitap

Fark Edilmemiş İş Fikirleri

1. Baskı, 
Şubat 2009
Kitabın Detayları
Dili:
Türkçe
Ebat:
15x22
Sayfa:
206
Barkod:
9786055755157
Kapak Türü:
Karton Kapaklı
Baskısı tükenmiştir.
Kitabın Açıklaması
Yeni ürün ve hizmetler yaratmak ve bunları pazara sunmak söz konusu olduğunda "frekans dışı" kuruluşlar hata yapıyor, alıcıların hangi sorunların çözülmesini istediğine, hangi çözümler için seve seve para ödeyeceğine ilişkin sinyalleri göz ardı ediyor.
Doğru frekansı yakalayan" kuruluşlar ise köklü biçimde farklı bir yaklaşımda bulunuyor. Onlar pazarın sağduyusundan yararlanarak ve alıcıların en çok değer verdiği şeylerle derin bağlar kurarak "rezonatör" denilen devrim niteliğinde ürün ve hizmetler yaratıyor.
Fark Edilmemiş İş Fikirleri piyasaya çıkar çıkmaz ses getirecek ürün, hizmet ya da fikirler yaratmanın altı basit ancak güçlü adımını gösteriyor.
1. Adım: Çözülmemiş Sorunları Bulun
2. Adım: Alıcı Tiplerini Anlayın
3. Adım: Etkileri Rakamlara Dökün
4. Adım: Devrim Niteliğinde Deneyimler Yaratın
5. Adım: Güçlü Fikirler Dile Getirin
6. Adım: Gerçek Bağlantılar Kurun
Yorumlar