3 DS MAX KULLANIM ALANLARI
25
2.1. Bilgisayar Görüntülerinin ve Simülasyonlarının Kullanılması
27
2.2. Var Olmayan Nesnelerin Kullanılması
27
2.3. Masrafsız Maket Hazırlanması
27
2.4. Tehlikeli veya Zor Etkilerin Simülasyonu
27
2.5. İnşa Süresinden Tasarruf
28
2.6. Fiziksel Olarak İmkansız Olayların ve Efektlerin Eldesi
28
2.7. Antropolojinin İncelenmesi
28
2.8. Şehri / Mimariyi Yeniden Oluşturmak
28
2.9. Olayların Yeniden Oluşturulması
28
2.10. Mimari Görselleştirmelerin Araştırılması
28
2.11. Kavram Modelleri
29
2.12. Çizgi Film Animasyonlarının İncelenmesi
29
2.13. Ticari Sanatın Araştırılması
29
2.14. Üç Boyutlu Metin
29
2.15. İki Boyutlu Düz Sanat Eseri ve Aydınlatma Değişimleri
29
2.16. Adli Grafiklerin Anlaşılması
30
2.17. Kazanın Tekrar Oluşturulması
30
2.19. Endüstriyel Tasarımının Anlaşılması
30
2.20. Filmlerin ve Tv Yayınlarının İncelenmesi
30
2.21. Sahne ve Yer Kompozisyonu
31
2.23. Parıltılar, Patlamalar, Dalgalar ve SXP’ler
31
2.24. Taşıt ve Model Animasyonu
31
2.25. Modellerde Pencereler ve Film İçinde Film
31
2.27. Ürün ve Maskot Animasyonu
32
2.28. Fotoğrafçılığın Araştırılması
32
2.29. Karmaşık veya İmkansız Kompozisyonlar Ve Işıklandırma
32
2.30. Moleküler Görüntüleme
32
2.31. Uzay Simülasyonları
32
2.32. Fiziksel Temsiller
33
2.33. Teorik Kavram Ve Teorem Animasyonları ve Örnekleri
33
2.34. Animasyonların Tiyatroda Kullanımı
33
2.35. Aydınlatma Seçenekleri
33
2.36. Sahneleme Seçenekleri
33
3 DS MAX TEMEL BİLGİLER
35
3.1.1. Arayüz (Interface)
37
3.2. Arayüzü Tanıyalım
37
3.8. Boolean İşlemleri
39
4.1. New Scene(Yeni Sahne)
44
4.3. Open File (Dosya Aç)
44
4.5. Save As (Farklı Kaydet)
44
4.7. Export (Parçacığı Çıkart)
44
4.8. Select and link (Linkleme)
45
4.9. UnlinkSelection (Link Çözme)
45
4.10. Select andMove (Nesneleri oynatma)
46
4.11. Select and Rotate (Nesnelerin Rotasını Değiştirme)
47
4.12. Select and UniformScale (Boyutlandırma)
48
4.15. Material Editor (Kaplama)
50
4.16. RenderSetup(Sunu Kur)
51
4.17. RenderProduction(Sunu gösterimi)
51
NESNELERİ KONUMLANDIRMA
61
10.2. Işık Örneği Güneş, Dünya ve Ay
154
11.1. Smooth + Highlights
171
11.5. Smooth + Highlights + Edged Faces
174
13.1. Particle System
233
13.7. Super Spray Özellikleri ve Super Spray ile Meteor Yapımı
250
13.8. Super Spray ile Parçacık Şekillendirme ve Renklendirme
275
13.9. Nesneyi Particle Yardımı ile Parçalama
280
13.10. Particle ile Sıvı ve Su yapımı
299
13.15. Deflector Özellikleri
300
13.11. Particle ile Duman Yapımı
307
13.12. Particle ile Kırılma
311
13.14. Particle Özellikleri ile Oynayarak Fıskiye Yapımı
319
13.16. Particle ile Yağmur ve Kar Yapımı
360
14.1. Yerçekimi ve Ağırlık Yardımı ile Domino yapımı ve Reactor özellikleri
365
14.2. Yerçekimi, Ağırlık, Hız ve Rüzgar ile Duvar Yıkım Yapımı ve Özellikleri
374
14.3. Yerçekimi, Ağırlık ve Reactor İp Bağlantısı ile Sallanan Toplar
379
14.4. Reactor ile Merkezi Bağlantı ve Menteşe Özelliği
385
14.5. Reactor Özellikleri ile Sert Cisimleri Birbirine Bağlamak
396
14.6. Reactor Özellikleri ile Sert cisim ve Zincir Yapımı
399
14.7. Reactor ile Top Yapımı ve Basketbol Topu Zıplama Sahnesi
407
14.8. Reactor ile Örtü Yapımı ve Örtü ile Kaplama
411
14.9. Reactor ile Kumaşta Top Zıplatmak
417
14.10. Reactor ile Kumaş Yaparak Nesnelere Bağlamak
420
14.11. Reactor ile Su Yapımı ve Nesnenin Suya Çarpması
425
14.11.2. Bind To Space Warp
429
14.12. Reactor ile Yapılan Suda Nesne Yürütme ve Efekt Verme
431
14.13. Reactor İle Yumuşak Cismin Zemine Çarpması ve Şekil Alması
436
14.11. Yumuşak Nesneye Sert Cisimlerin Çarpması
440
14.15. Rüzgar kullanımı ve Sert Cismin Bezlere Çarpmasıyla Etki Oluşturma
445
14.16. Reactor Özelliklerinden Yay Kullanımı ile Bağlantı Kurma
450
14.17. Reactor Yardımı ile Gerçekçi Araba Hareketleri
452
14.18. Reactor İle Gerçekçi Teker Hareketleri
456
3 Ds MAX Örnek 1(Bayrak yapımı ve dalgalanması)
475
3 Ds MAX Örnek 2(Bez Yırtılması)
489
3 Ds MAX Örnek 3 Bütün Konuları Kapsayan Genel Örnek
505