Dijital Okumalar Gökmen H. Karadağ  - Kitap

Dijital Okumalar

1. Baskı, 
Mart 2023
Kitabın Detayları
Dili:
Türkçe
Ebat:
16x24
Sayfa:
36
Barkod:
9786253983444
Kapak Türü:
Karton Kapaklı
Fiyatı:
255,00
Temin süresi 2-3 gündür.
Kitabın Açıklaması
Dijital teknolojinin bambaşka formlara doğru yelken açtırdığı iletişim dünyası, bu yolculuğun başlamasının üzerinden on yıllar geçmesine karşın hâlâ son derece dinamik bir yapıda. Siber âlemdeki baş döndürücü gelişmeler, hayatımızda neleri değiştiriyor; kişiler arası iletişim ve kitle iletişiminde ne gibi yeni normlar yaratıyor? Mahremiyet algısı nasıl dönüşüme uğruyor? Televizyon ve sinema endüstrisi, dijitalleşmeden nasıl etkileniyor? Dijital çağ, çocuklarımıza hangi fırsatları sunuyor, onlar için hangi riskleri barındırıyor? Yapay zekâ teknolojisi, pazarlamaya hangi ufukları açıyor? Avatarlar insanlığa neyin kapılarını aralıyor. Değişimin büyülü perdesi, ardında neleri saklıyor? Perdenin önünde süren temaşa göz kamaştırırken perdenin arkasında kapitalist süreçler nasıl işliyor? Medya, demokrasi, kamusal alan ilişkilerinde neler oluyor? Sosyal medya popülist politikaları ve nefret söylemini nasıl büyütüyor? Toplumsal bellek, dijitalleşmeden nasıl etkileniyor? Kitle kaynak tabanlı platformlarda dijital emeğin başına neler geliyor? Sahte haberlerin cirit attığı gerçek ötesi çağda yankı odalarında yaşayan toplum kesimleri arasındaki kutuplaşma keskinleşirken kamuoyu nasıl şekilleniyor? Dijital Okumalar, güncel çalışmalarla bu soruların yanıtlarını arıyor.
Kitapla İlgili Kategoriler
Yorumlar
Kitabın İçindekileri
İÇİNDEKİLER
YAYIN KURULU 
iii
ÖN SÖZ 
v
GİRİŞ 
1
OTT TELEVİZYON PLATFORMLARININ TÜRK SİNEMASINA ETKİLERİ 
5
Veli Boztepe
SAHTE HABERLE MÜCADELE BAĞLAMINDA MEDYA PROFESYONELLERİNİN GÖRSEL VE VİDEO MANİPÜLASYONLARINA KARŞI OLANAKLARI 
27
Gökmen H. Karadağ
TÜRKİYE’DE SAĞ POPÜLİZM VE SİYASİ MOBİLİZASYONDA DİJİTAL MEDYANIN ROLÜ: BÜYÜK AİLE BULUŞMALARI ÜZERİNDEN BİR ANALİZ 
47
Burcu Gümüş – Müge Öztunç
MEDYADA SANAL GERÇEKLİK KULLANIMI: HABER ÜRETİMİ ÖRNEĞİ BBC HABER 
73
Deniz Yengin – Tamer Bayrak – Sefa Harranoğlu
DİJİTAL ÇAĞDA ÇOCUK HAKLARI, YENİ MEDYA VE AİLE 
95
Esra Ercan Bilgiç
SOSYAL MEDYADA DEĞİŞEN DEĞERLER, DUYGUSAL YAYILIM VE
MAHREMİYET ALGISI 
119
Aylin Tutgun Ünal
“ULTIMATE SELFIE” (NİHAİ ÖZÇEKİM) KONSEPTİ TEMELİNDE
BENLİK SİMÜLASYONUNA DAİR FÜTÜRİSTİK BİR BAKIŞ 
137
Serdar Kuzey Yıldız
MODERNİZMİN GETİRİSİ: BİLİM VE TEKNOLOJİ YANILSAMASINA İLİŞKİN BİR DEĞERLENDİRME 
153
Burhan Kılıç – Gizem Uyanık
DİJİTALLEŞMENİN TOPLUMSAL BELLEK ÜZERİNE ETKİLERİ 
175
Gülsün Bozkurt
DİJİTAL GÖRSEL KÜLTÜR VE REKLAM 
191
Fatma Nazlı Köksal
DİJİTAL PAZARLAMADA YAPAY ZEKÂ: ŞİRKETLERİN YAPAY ZEKÂ STRATEJİLERİ 
203
Nihal Toros Ntapiapis
KURUMSAL İLETİŞİM BAĞLAMINDA INSTAGRAM’DA PAYLAŞIM TÜRLERİNİN İNCELENMESİ: TRAKYA ÜNİVERSİTELER BİRLİĞİ ÖRNEĞİ 
219
Hicran Özlem Ilgın – Aykan Şahin – Yasemin Çakar
KRİPTOGRAFİK VARLIK OLARAK NFT’LER 
243
Şule Kurt
DİJİTAL EMEK KAVRAMI BAĞLAMINDA MECHANICAL TURK PLATFORMU VE TURKOPTICON EKLENTİSİ 
273
Mert Can Atar
YAZARLAR HAKKINDA 
295
DİZİN 
305