Pazarlamada Uygulanan Rekabet Stratejilerinin Rekabet Hukuku Açısından Değerlendirilmesi Dr. Nevin Kortunay  - Kitap

Pazarlamada Uygulanan Rekabet Stratejilerinin Rekabet Hukuku Açısından Değerlendirilmesi

1. Baskı, 
Haziran 2013
Kitabın Detayları
Dili:
Türkçe
Ebat:
16x24
Sayfa:
118
Barkod:
9786055187613
Kapak Türü:
Karton Kapaklı
Baskısı tükenmiştir.
Kitabın Açıklaması
Tüm dünya ekonomilerinde olduğu gibi ülkemizde de artan rekabet, işletmelerin özellikle pazarlama alanında uyguladıkları yıkıcı ve saldırgan stratejilerinin sayısının artmasına neden olmaktadır. Bu stratejiler çoğu kez rekabet ihlalleri oluşturmaktadır. Rekabet ihlallerinin ise toplumsal refah üzerindeki olumsuz etkileri azımsanmayacak boyutlardadır. Bu yüzdendir ki rekabetin korunması ile ilgili düzenlemelerde söz konusu ihlallere yönelik ağır yaptırımlara yer verilmiştir. Bu durum bu çalışmanın çıkış noktasını oluşturan en önemli faktör olmuştur.
Bu bağlamda çalışmada, pazarlama alanında çalışanlarca alınan kararlarda konuya rekabet hukuku perspektifinden bakılmasının önemi vurgulanmıştır. Ayrıca Rekabet Kurulu'nun önüne gelen pazarlama ile ilgili olaylarda, konuya pazarlama perspektifinden bakılmasının önemine işaret edilmiştir.
Kitabın Konu Başlıkları
.
Pazarlama Stratejileri
.
Pazarlama Stratejileriyle İlgili Rekabet Hukuku Düzenlemeleri
.
Pazarlamanın Rekabet Hukuku ile İlişkisi ve Uygulama
Yorumlar