Turizm Pazarlaması 
  Prof. Dr. Ahmet Hamdi İslamoğlu  - Kitap
1. Baskı, 
Eylül 2010
Kitabın Detayları
Dili:
Türkçe
Ebat:
16x24
Sayfa:
325
Barkod:
9786053773221
Kapak Türü:
Karton Kapaklı
Baskısı tükenmiştir.
Kitabın Açıklaması
Çalışma on bölüm altında ele alınmıştır. Birinci bölümde genel olarak pazarlama ve turizm pazarlaması, ikinci bölümde pazarlama yönetim süreci, üçüncü bölümde hedef pazar tayini, dördüncü bölümde turistlerin davranışları, beşinci bölümde büyüme ve rekabet stratejileri, altıncı bölümde turistik ürün, yedinci bölümde fiyatlama, sekizinci bölümde dağıtım, dokuzuncu bölümde tutundurma ve onuncu bölümde pazarlama bilgi sistemi ve pazarlama denetimi ele alınarak incelenmiştir.
Konuların içerikleri belirlenirken, öğrencinin okuma alışkanlığı dikkate alınmış ve fazla ayrıntıya gidilmemiştir. Ancak, bu yapılırken, asıl amaçtan uzaklaşmamaya da özen gösterilmiştir.
Kitabın Konu Başlıkları
.
Pazarlama ve Turizm Pazarlaması
.
Turizm Pazarlaması Yönetim Süreci
.
Turistlerin Davranışları
.
Hedef Pazar Tayini
.
Büyüme ve Rekabet Stratejileri
.
Turistik Ürün
.
Turistik Ürünleri Fiyatlandırma
.
Turizm Hizmetlerinde Dağıtım
.
Tutundurma
Yorumlar