Yurtiçine ve dışına mal/hizmet pazarlayan kuruluşlar, rekabet avantajı ve buradan hareketle müşteri avantajı elde etmek için, Toplam 'Kalite anlayışını temsil eden KMT kriterine göre davranmak durumundadırlar.
KMT kriterine açarsak; K=Müşterinin ihtiyaç ve beklentilerine uymayı yanij kaliteyi, M=Maliyet kontrolünü ve burudan hareketle kar kontrolünü; T=Termin yani süreyi, buradaki anlamı istenilen zamanda ve istenilen miktarda mal sunma.
Kitap da, ucuz Eximbank kredileri hariç, tüm destekler mevzuatı ve belgelerle - örnek uygulamalarla açıklanmış. Eximbank kredileri/sigorta programları ve factoring uygulamaları, standart kitabımız olan Belgelerle Uygulamalı Dış Ticaret Işlemleri'de yer almaktadır.
(Tanıtım Bülteninden)