BÖLÜM 1 – PAZARLAMA YETENEKLERİNİN DİJİTAL DÖNÜŞÜM VE SÜRDÜRÜLEBİLİRLİK PERSPEKTİFİNDEN İNCELENMESİ
Yahya YAZICI – Metin SAYGILI
BÖLÜM 2 – METAVERSE VE PAZARLAMA UYGULAMALARININ DEĞERLENDİRİLMESİ
BÖLÜM 3 – METAVERSE'TE HAZIR GİYİM MARKALARININ DİJİTAL DÖNÜŞÜMÜ
BÖLÜM 4 – DİJİTAL PAZARLAMA KAPSAMINDA SOSYAL MEDYA ANALİTİĞİ: SOSYAL MEDYA VERİLERİ İLE DUYGU ANALİZİ
BÖLÜM 5 – TÜKETİCİLERİN ÇEVRİMİÇİ ERTELEME DAVRANIŞLARININ DİJİTAL PAZARLAMAYA YANSIMALARI
BÖLÜM 6 – TÜKETİCİLERİN ONLİNE YEMEK SİPARİŞ HİZMETİ VEREN UYGULAMALARI KULLANMA NİYETİNİ ETKİLEYEN FAKTÖRLER
BÖLÜM 7 – DİJİTAL DÖNÜŞÜM EKSENİNDE DİJİTAL GİRİŞİMCİLİK
Talha Münci YAVUZ – Hilal DURAK
BÖLÜM 8 – YEŞİL DÖNÜŞÜMÜN KAHVERENGİ DÜŞMANI: YEŞİL AKLAMA
Volkan GÖKTAŞ – Remzi ALTUNIŞIK
BÖLÜM 9 – SÜRDÜRÜLEBİLİRLİK PERSPEKTİFİNDEN YEŞİL VE TERSİNE LOJİSTİKTE GÜNCEL KONULAR
Çağdaş ATEŞ – Dilan ÖZDEMİR
BÖLÜM 10 – ÜRETİM İŞLETMELERİNDE ÇEVRESEL SÜRDÜRÜLEBİLİRLİK
BÖLÜM 11 – SÜRDÜRÜLEBİLİR PAZARLAMADA YEŞİL BİLİŞİME YÖNELİK ÇÖZÜM ÖNERİLERİ
BÖLÜM 12 – YEŞİL HASTANELER VE SÜRDÜRÜLEBİLİRLİK
Sena PARLAK – Mahmut AKBOLAT
BÖLÜM 13 – SÜRDÜRÜLEBİLİR KALKINMA ÇERÇEVESİNDE BRICS–T ÜLKELERİNDE EKONOMİK BÜYÜME VE ENERJİ TÜKETİMİNİN ÇEVRE KİRLİLİĞİNE ETKİSİ
BÖLÜM 14 – ENERJİ VERİMLİLİĞİ VE İKTİSADİ SÜREKLİLİK YAPISAL BİR ANALİZ
BÖLÜM 15 – SÜRDÜRÜLEBİLİR ÜRETİM PARADİGMASI
BÖLÜM 16 – DÜNÜ, BUGÜNÜ, GELECEĞİYLE SÜRDÜRÜLEBİLİR FİNANS: HAYATIN SÜRDÜRÜLEBİLİRLİĞİNİN FİNANSAL DEĞERLENDİRMESİ
Cem KARTAL – Ümran ÖZTÜRK CAN
BÖLÜM 17 – FİNANSAL İNDİRGEME YAKLAŞIMLARI VE SÜRDÜRÜLEBİLİRLİK
BÖLÜM 18 – SÜRDÜRÜLEBİLİRLİK PERFORMANS DEĞERLENDİRMESİNE ÇOK BOYUTLU BİR YAKLAŞIM: TÜRK BANKALARINDAN GÜNCEL KANITLAR
BÖLÜM 19 – AİLE İŞLETMELERİNDE SÜRDÜRÜLEBİLİRLİK VE HALEFİYET SÜRECİNE ETKİ EDEN AKTÖRLER
Gökhan GÜRLER – Nuri ERARSLAN
BÖLÜM 20 – SAĞLIK İŞGÜCÜ VE SÜRDÜRÜLEBİLİRLİK
Mahmut AKBOLAT – Şafak KIRAN – Ferit SEVİM
BÖLÜM 21 – YALIN SAĞLIK VE SÜRDÜRÜLEBİLİRLİK
Çiğdem UĞAN – Mahmut AKBOLAT
BÖLÜM 22 – BİRLEŞMİŞ MİLLETLER (BM) VE SÜRDÜRÜLEBİLİR KALKINMA
Asena BOZTAŞ – Sibel AKGÜN