Örgüt, çalışan iş doyumu, strateji gibi sosyal olgular, nedensel komplekslik ve durumsallık içermektedir. Çalışma, bu gibi sosyal olguları hem işveren hem de çalışan açısından dengeli ve matematiksel bir yaklaşımla irdelemektedir.
Örgütün konfigürasyonu, bulunduğu sektöre, çevreye, tedarikçilere, rakiplere, rekabetin şiddetine göre nasıl oluşturulmalı?
Yönetici, yönetim kokpiti yöntemi ile iş doyumunu ve performansı nasıl dengede tutmalıdır?
Stratejik tercihlere göre (öncü, savunmacı, dengeli) örgütler nasıl kümelenmektedir?
Stratejik tercihlerine göre başarılı yöneticilerin yöntemleri nelerdir?
Üst düzey performans için yapı-süreç-strateji nasıl şekillendirilmelidir?
Bu ve benzeri birçok sorunun cevabı yeni ve uygulanabilir QCA ve Uzlaşık programlama yöntemleriyle yöneticinin takım çantasında yerini alıyor...
(Tanıtım Bülteninden)