Memnun Çalışanlar (Çalışan İlişkileri Yönetimi / Erm) Menmun Müşteriler (Müşteri İlişkileri Yönetimi / Crm) Yrd. Doç. Dr. Sinem Yeygel Çakır, Dr. Ayşen Temel Eğinli  - Kitap

Memnun Çalışanlar (Çalışan İlişkileri Yönetimi / Erm)

Menmun Müşteriler (Müşteri İlişkileri Yönetimi / Crm)

1. Baskı, 
Ekim 2010
Kitabın Detayları
Dili:
Türkçe
Ebat:
16x24
Sayfa:
245
Barkod:
9786055681838
Kapak Türü:
Karton Kapaklı
Temin edilememektedir.
Kitabın Açıklaması
Çalışanların ve müşterilerin işletmeden beklentileri ve algıları arasındaki bir değerlendirme sonucunda ortaya çıkan memnuniyet duygusunun, içsel ve dışsal faktörlerden etkilenmesi söz konusudur. Bir iyilik halini ifade eden memnuniyet, sadece iç ve dış müşterilerin ihtiyaçlarının karşılanmasına yönelik çabaları değil, aynı zamanda her iki tarafın da beklentileri ve algıları arasındaki dengenin kurularak korunmasını gerektirmektedir. Bir işletmenin varlık sebebi olan dış müşterilerine ulaşabilmesinin anahtarı, çalışan ilişkileri yönetimidir.
Bu anlamda çalışanlardan (iç müşterilerden) dış müşterilere doğru olumlu bir sürecin işlerliğini sağlayan bir sistemin oluşturulması ve bu süreçteki fonksiyonlara işlerlik kazandırılması gerekmektedir. Karlılığı ve sürekliliği
hedefleyen işletmelerin çalışan ilişkileri ve müşteri ilişkileri yönetimi uygulamalarına odaklanarak, çeşitli strateji ve taktiklerle başarılı olmaları mümkün olabilmektedir.
Yorumlar