Liderliğin Kurumsal Bağlılık Boyutlarına Etkisinde İletişim Yeterliliği ve İletişim Memnuniyetinin Rolü Dr. Aslı Çillioğlu Karademir  - Kitap
Liderliğin Kurumsal Bağlılık Boyutlarına Etkisinde

İletişim Yeterliliği ve İletişim Memnuniyetinin Rolü

1. Baskı, 
Ağustos 2021
Kitabın Detayları
Dili:
Türkçe
Ebat:
16x24
Sayfa:
128
Barkod:
9786257565431
Kapak Türü:
Karton Kapaklı
Fiyatı:
120,00
Temin süresi 2-3 gündür.
Kitabın Açıklaması
Liderin çalışanlar ile etkileşimde kullandıkları iletişim biçiminin ve iletişime gösterdikleri önem derecesinin liderin etkililiğini belirlediğini ve liderlik yaklaşımlarını birbirlerinden farklılaştırdığını gösteren işletme çalışmaları mevcuttur. Ancak liderlik ve kurumsal bağlılık konularını iletişimsel bakış açısıyla ele alarak ölçüm ve yorumlama yapan araştırmalara sürekli ihtiyaç olduğu düşünülmektedir. Şöyle ki kurumların iç ve dış çevre koşulları sürekli değişmektedir. Bu değişimi doğru anlayabilmek için özünde dinamikliğin olduğu iletişim konularının araştırılması önemli ölçüde yarar sağlayacaktır.
Bu kitapta, "liderlik", "dönüşümsel liderlik", "etkileşimsel liderlik", "kurumsal bağlılık", "iletişim yeterliliği" ve "iletişim memnuniyeti" konuları bir araya getirilmiş. Günümüzde olduğu gibi gelecekte de kurumlar ve çalışanlar için önemli olacağı düşünülen bu konulardan hareketle, bir araştırma modeli kurulmuş ve dönüşümsel liderliğin ve etkileşimsel liderliğin kurumsal bağlılık boyutlarına etkisinde iletişim yeterliliği ve iletişim memnuniyeti değişkenlerinin rolü özel sektör işletmelerinde test edilmiş.
Kitabın Konu Başlıkları
.
Liderlik Kavramı ve Liderlik Yaklaşımları
.
İletişim, Liderin İletişim Yeterliliği ve Lider Kaynaklı İletişim Memnuniyeti
.
Kurumsal Bağlılık
.
Araştırma Tasarımı
.
Araştırma Verilerinin Analizi ve Bulgular
.
Yapısal Eşitlik Modeli Uygulaması
.
Genel Değerlendirme
Kitapla İlgili Kategoriler
Yorumlar