David Ogilvy, tarihteki önemli reklamcılardan biridir. Ogilvy'nin tüm zamanların en çok satan Ogilvy on Advertising Ogilvy'ye Göre Reklamcılık isimli kitabı pazarlama, halkla ilişkiler, reklamcılık ve ilgili tüm sektörler hakkında temel ve pratik bilgiler içerir. Hatta Ogilvy on Advertising için bir reklamcılık elkitabı denilebilir.
Yaşadığımız dijital çağ hem reklam ajansları hem reklamverenler için yeni tehditler ve yeni fırsatlar yaratmıştır.
Miles Young'ın dünyanın önemli ajanslarından Ogilvy & Mather'da uzun ve oldukça başarılı bir reklamcılık kariyeri var. Dijital çağın getirdiği tehdit ve fırsatları da yaşayarak öğrenenlerden.
Bu kitapta Young, Ogilvy'nin çok satan kitabından yola çıkarak dijitalin oldukça kaotik görünen reklamcılık dünyasını anlaşılması kolay hale getiriyor. Aynı zamanda edinilmesi zor olan temel bilgileri net olarak ortaya koyuyor. Young'ın kitabı da adeta günümüzün vazgeçilmez bir elkitabı.
Young'ın en iyi dijital kampanyalar, en son araştırmalar ve örnek olay incelemeleriyle zenginleştirdiği kitap, reklamcılık alanında hem kariyer yapmak isteyen hem de halihazırda sektörde çalışan herkes için çok pratik reklamcılık önerileri sunuyor.