Etkinlik Pazarlama Yönetimi kitabı ile var olan bilimsel bilgi ve uygulama boşluğunun doldurulması ve bilgi okyanusuna bir damlacık katkı yapılması hedeflenmiştir. Bu anlamda, bilginin geliştirilmesi gereken alanlardan biri olan etkinlikler ön plana çıkmaktadır. Etkinlik pazarlama yönetimi, pek çok gelişmiş ülke işletmelerince kullanılan başarılı teknik ve stratejiler olabildiği gibi, etkinliğin kendisini pazarlayan kurumlar kapsamında da yenilik sunan bir disiplindir. Etkinlik pazarlamasının gelişmesi, bu alanda uygulanacak bilimsel ve yönetsel prensipler ile mümkün olabilir. Kümülatif olarak trilyonca doları bulan bu pazardan pay almanın olmazsa olmaz koşulu, bu alandaki gelişmelerin takip edilip ülkemizde de uygulanmasıdır.Kitap on bölümden oluşmakta ve her bölüm içerisinde farklı etkinliklere yönelik, stratejiler, örnekler ve açıklamalar yer almaktadır. Alanda öncül olarak değerlendirilebilecek bu kitap, etkinlik alanında faaliyet gösteren kişi ve kurumların bilgi ihtiyacını karşılayacak şekilde tasarlanmıştır.
(Tanıtım Bülteninden)