Bu çalışmada sırasıyla teknoloji pazarlamasıyla ilgili temel kavramlar; teknolojik ürün ve hizmet tüketicilerinin satın alma davranışları; teknolojik ürün ve hizmet sektörlerinde rekabet yönetimi; teknolojik ürün ve hizmetler için pazar bölümlendirme, hedef pazar seçimi ve konumlandırma; teknolojik yeni ürün ve hizmetlerin geliştirilmesi, ticarileştirilmesi ve pazarlama organizasyonu; teknolojik ürün ve hizmetlerin yönetimi; teknolojik ürün ve hizmetlerin fiyatlaması; teknolojik ürün ve hizmetlerin dağıtımı; teknolojik ürün ve hizmetlerin tutundurulması; teknolojik ürün ve hizmetlerin pazarlama planlamasının hazırlanması ve yazılmasına ilişkin konular bölümler halinde ayrıntılı olarak ele alınmıştır.
Çalışma, teknolojik ürün ve hizmet pazarlamasına ilişkin genel bir değerlendirmenin yapıldığı sonuç bölümüyle tamamlanmıştır.
(Girişten)