Çevrimiçi Davranışsal Reklamcılık (Online Behavioral Advertising) Uygulamaları Özelinde Kişisel Verilerin Korunması Dr. Leyla Keser Berber  - Kitap

Çevrimiçi Davranışsal Reklamcılık

(Online Behavioral Advertising) Uygulamaları Özelinde Kişisel Verilerin Korunması

1. Baskı, 
Ocak 2014
Kitabın Detayları
Dili:
Türkçe
Ebat:
16x24
Sayfa:
129
Barkod:
9786051521022
Kapak Türü:
Karton Kapaklı
Baskısı tükenmiştir.
Kitabın Açıklaması
'Çevrimiçi Davranışsal Reklamcılık' bilgi teknolojileri ve internetin kullanımı yaygınlaştıkça, ticari hayatın aktörlerine, kullanıcılara daha nitelikli ve özelleştirilmiş bir içerikle reklam hizmeti sunulmasını sağlayan bir teknolojidir. Bu fırsatların yanı sıra 'Çevrimiçi Davranışsal Reklamcılık'; kişisel verilerin ve kullanıcıların internet üzerindeki hareketlerinin takibi neticesinde elde edilen bilgilerin işlenmesi tabanlı çalışan bir teknolojik alt yapıya sahip olması nedeniyle de, özel hayatın gizliliği, kişisel verilerin korunması ve mahremiyet yönleriyle önemli soru işaretleri yaratmaktadır. Bilgi ve iletişim teknolojileri her sektöre önemli katma değerler getirdiği gibi, kullanıldığı sektörlerdeki iş yapış biçimlerinde de paradigma değişikliği yaratmaktadır.
'Çevrimiçi Davranışsal Reklamcılık' bu konuya en güzel örneklerden biridir. Her yeni iş modelinin, her yeni teknolojinin insanların kafasında soru işareti bırakması kadar doğal bir şey yoktur. Önemli olan bu soru işaretlerine bilimin ışığında doğru cevapları bulabilmek, bu cevapların ülkemizin, sektörümüzün ve tüketicilerimizin menfaatleri doğrultusunda uygulanabilir kılınmasını sağlamaktır.
Kitabın Konu Başlıkları
.
Çevrimiçi Davranışsal Reklamcılık ("ÇDR") Kavramı ve Uygulamaları
.
Çevrimiçi Davranışsal Reklamcılık ("ÇDR") Uygulamalarının Veri Koruması Hukuku (Avrupa Birliği Hukuku, Amerika Birleşik Devletleri Hukuku ve Türk Hukuku) Özelinde Değerlendirilmesi
Kitapla İlgili Kategoriler
Yorumlar