'Çevrimiçi Davranışsal Reklamcılık' bilgi teknolojileri ve internetin kullanımı yaygınlaştıkça, ticari hayatın aktörlerine, kullanıcılara daha nitelikli ve özelleştirilmiş bir içerikle reklam hizmeti sunulmasını sağlayan bir teknolojidir. Bu fırsatların yanı sıra 'Çevrimiçi Davranışsal Reklamcılık'; kişisel verilerin ve kullanıcıların internet üzerindeki hareketlerinin takibi neticesinde elde edilen bilgilerin işlenmesi tabanlı çalışan bir teknolojik alt yapıya sahip olması nedeniyle de, özel hayatın gizliliği, kişisel verilerin korunması ve mahremiyet yönleriyle önemli soru işaretleri yaratmaktadır. Bilgi ve iletişim teknolojileri her sektöre önemli katma değerler getirdiği gibi, kullanıldığı sektörlerdeki iş yapış biçimlerinde de paradigma değişikliği yaratmaktadır.
'Çevrimiçi Davranışsal Reklamcılık' bu konuya en güzel örneklerden biridir. Her yeni iş modelinin, her yeni teknolojinin insanların kafasında soru işareti bırakması kadar doğal bir şey yoktur. Önemli olan bu soru işaretlerine bilimin ışığında doğru cevapları bulabilmek, bu cevapların ülkemizin, sektörümüzün ve tüketicilerimizin menfaatleri doğrultusunda uygulanabilir kılınmasını sağlamaktır.