Uluslararası Reklam Hukuku Sempozyumu (8– 9 Mayıs 2008) Yazar Belirtilmemiş  - Kitap

Uluslararası Reklam Hukuku Sempozyumu

(8– 9 Mayıs 2008)

1. Baskı, 
Ağustos 2009
Kitabın Detayları
Dili:
Türkçe
Ebat:
16.5x23.5
Sayfa:
254
Barkod:
9786055865351
Kapak Türü:
Karton Kapaklı
Baskısı tükenmiştir.
Kitabın Açıklaması
Uluslararası Reklam Hukuku Sempozyum adlı kitapta yer alan konular ve konuşmacılar şöyledir;
Kitabın Konu Başlıkları
.
Çetin Ziylan: Türkiye'de Reklam Düzenlemeleri, Denetimi, Kurumlar ve İşleyiş
.
Claire Forbes: The Advertısıng Standards Authorıty and Advertısıng Self–Regulatıon In The Uk
.
Daniel Kaufman: The U.S. Federal Trade Commission: Challenging Deceptive Advertising Claıms and Promoting Truthful Information
.
Özcan Pektaş: Ticari Reklam ve İlanlara İlişkin Genel İlkeler ve Reklam Kurulu Çalışmaları
.
Prof. Dr. Jürgen Kessler: Workable Competition, Consumer Protection And Advertising Law
.
Prof. Dr. Ömer Teoman: Reklamlara İlişkin Haksız Rekabet Uyuşmazlıkları
.
Prof. Dr. Geraint Howells: The End of an Era Implementing The Unfair Commercial Practices Directive In The United Kıngdom: Punctual Crıminal Law Gıves Way to a General Criminal
.
Civil Law Standard
.
Y. Doç.Dr. Emrehan İnal: Türk Hukuku'nda Aldatıcı ve Örtülü Reklamlar
.
Prof. Dr. Saibe Oktay Özdemir: Reklam Yapımına ve Yayınına İlişkin Sözleşmelerin Hukuki Nitelikleri
.
Dr. Ombretta Main: The Experıence of The Italian Competition Authority In The Field of Mısleadıng Advertısıng
.
Prof. Dr. Ergun Özsunay: Karşılaştırmalı Reklamlar
.
Dr. Peter Schotthöfer: A "Revolutıon" In German Advertising Laws?
.
Prof. Dr. PierreYes Gautier: Advertısıng, Copyright and Contract Law
.
Prof. Dr. Arslan Kaya: Reklamın Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu Kapsamında Korunması Sorunu
.
Dr. Philippe Gilliéron: Online Advertising Busıness Models and Distinctive Signs: Should One Rethınk The Concept of Confusıon?
.
Doç. Dr. Gülçin Elçin Grassinger: Sponsorluk Sözleşmesinin Reklâm ile İlişkisi
.
Prof. Xu Bing, Dr. Zhou Xing: An Introduction To Chınese Advertising Law
.
Av. Elif Altınsoy: Türkiye'de İlaç Reklamları
Yorumlar