Sosyal Ağ Pazarlaması Marka Bağlılığı Oluşturmada Yeni Bir Pazarlama Stratejisi Dr. Murat Koçyiğit  - Kitap

Sosyal Ağ Pazarlaması

Marka Bağlılığı Oluşturmada Yeni Bir Pazarlama Stratejisi

1. Baskı, 
Eylül 2015
Kitabın Detayları
Dili:
Türkçe
Ebat:
16x24
Sayfa:
175
Barkod:
9786059831086
Kapak Türü:
Karton Kapaklı
Baskısı tükenmiştir.
Kitabın Açıklaması
Günümüzde, bilgiye sosyal ağlar aracılığıyla kolaylıkla erişilebilmektedir. Tüketiciler sosyal ağlar üzerinden marka ile ilgili gerekli bilgiye hızlı bir şekilde ulaşabilmektedir. Dolayısıyla sosyal ağ pazarlamasının etkinliği ve önemi her geçen gün artmaktadır.
Markalar, sosyal ağları etkili ve doğru kullandığı takdirde tüketicileri ile güçlü ilişkiler kurabilmektedirler. Sosyal ağlar aracılığıyla kurulan interaktif iletişim, mesajın çok kolay bir şekilde yayılmasını sağladığı için markayı takip edenler üzerinde olumlu etki oluşturabilmektedir.
Bundan dolayı, sosyal ağ ortamındaki interaktif iletişimin öneminin artması sosyal ağ pazarlamasının etkinliğini artırmaktadır. Dolayısıyla, sosyal ağ pazarlaması aracılığıyla marka bağlılığı oluşturmak, günümüz rekabet koşullarında yeni bir pazarlama stratejisi haline gelmektedir.
Kitabın Konu Başlıkları
.
Sosyal Medya ve Sosyal Ağ Kavramları
.
Marka ve Marka Bağlılığı
.
Sosyal Ağ ve Marka Bağlılığı İlişkisi
Yorumlar