Turistik Ürün Politikası Alp Timur  - Kitap

Turistik Ürün Politikası

Alp Timur (Editör)

1. Baskı, 
Ekim 2014
Kitabın Detayları
Dili:
Türkçe
Ebat:
16x24
Sayfa:
411
Barkod:
9786054940653
Kapak Türü:
Karton Kapaklı
Temin edilememektedir.
Kitabın Açıklaması
Uluslararası turizmde ülkeler, bölgele ve destinasyonlar arasındaki rekabet giderek artmaktadı. Sert rekabet ortamında turistlerin beklentilerini karşılayacak özellik ve kalitede ürünler oluşturmak, uluslararası piyasada rekabet edebilmek için etkili ve tutarlı turistik ürün politikaları izlemek gerekmektedir. Çeşitli turistik mal ve hizmetler ile diğer mal ve hizmetlerin bileşiminden oluşan turistik ürünün oluşturulması ve turizm piyasasında varlığını sürüdürebilmesi; talebi yaratacak ve destekleyecek turistik ürün/ürünlerin doğru saptanmasına, çekicilik, yararlılık ve kolay ulaşılabilirlik özelliklerinin olmasına bağlıdır.
Dört bölüm ve on dokuz alt bölümden oluşan bu kitap, 19 yazarın katkısı ile hazırlanmıştır. Turizm politikası, turistik ürün arz ve talebinin planlanması, turistik ürün politikası kapsamında ürün çeşitlendirme stratejisi, ürün geliştirme ve tutundurma süreci, turistik ürünle ilgili pazarlama, fiyat, reklam ve satış geliştirme, insan kaynakları, turist sağlığı ve güvenliği, ürün inovasyonu politikaları ile turistik ürünün sürdürülebilirliği konuları çok sayıda kaynaktan yararlanılarak özellikle lisans-lisansüstü öğrencilerinin kolaylıkla anlayabileceği bir düzeyde değerlendirilmiştir. Kitapta ayrıca dünyada, Avrupa Birliği’nde ve Türkiye’de uygulanan turistik ürün politikasına da yer verilmiştir.
Kitabın Konu Başlıkları
.
Turizm Politikası ve Planlaması
.
Turistik Ürün
.
Turistik Ürün, Politikalar ve Stratejiler
.
Uygulanan Turistik Ürün Politikaları
Yorumlar