Temel Kavramlarla Reklam Ajansı Reklam Veren İlişkileri Işıl Karpat Aktuğlu, Ayşen Temel Eğinli, Sema Misci  - Kitap

Temel Kavramlarla Reklam Ajansı Reklam Veren İlişkileri

1. Baskı, 
Mart 2007
Kitabın Detayları
Dili:
Türkçe
Ebat:
16x24
Sayfa:
204
Barkod:
9789944771511
Kapak Türü:
Karton Kapaklı
Baskısı tükenmiştir.
Kitabın Açıklaması
Rekabette sınırların kalktığı günümüz koşullarında faaliyet gösteren ve süreklilik sağlamak isteyen işletmelerin en önemli araçlarından birisi reklamdır. Reklamların hedef kitleye ulaşmasında planlama, üretim ve satın alma aşamalarında müşterinin en önemli yardımcısı reklam ajanslarıdır. İşletmelerin başarılı olması, kâr elde etmesi, itibar kazanması için ürün ve hizmetlerinin öncelikle fark edilmesi, bilinmesi, tanınması gerekmektedir. İşte, yarattıkları reklamlar ile müşterilerini hep bir adım öteye taşımak için çalışan reklam ajansları hakkında bilmek istediğiniz her şey bu kitapta yer alıyor. Reklam, halkla ilişkiler, pazarlama alanlarında çalışanların, bu alanların öğrencilerinin ve bu konulara ilgi duyan herkesin faydalanacağı bir çalışma.
Kitapla İlgili Kategoriler
Yorumlar