360 Spor Pazarlaması ve Sponsorluk Dr. Öğr. Üyesi Özlem Ekizoğlu  - Kitap

360 Spor Pazarlaması ve Sponsorluk

1. Baskı, 
Mart 2023
Kitabın Detayları
Dili:
Türkçe
Ebat:
13x19
Sayfa:
67
Barkod:
9786253651268
Kapak Türü:
Karton Kapaklı
Yayınevi:
Fiyatı:
60,00
Temin süresi 2-3 gündür.
Kitabın Açıklaması
Bir endüstri olarak spor, pazarlama temellerini kullanmaya açık ve hedef kitleye doğrudan ulaşılabilecek en etkili alandır (Ekmekçi ve Ekmekçi, 2010). Dünyanın en büyük şirketleri, bu toplumsal gücü yıllar önce fark etmiş ve sporun kitlesel gücünden yararlanarak pazar paylarını maksimuma çıkarmak gayesiyle sporu tercih etmiştir. İnsanların boş zamanının artması ve spora ulaşım kolaylığı spor endüstrisinde kâr amacı güden ve gütmeyen kuruluşlar için önemli bir pazara dönüşmüştür. Bu gelişmeler, son yirmi yılda spor sektörünün hızla büyümesini sağlarken dünyada yaklaşık 388,3 milyar dolarlık ürün pazar payı elde etme çabaları da kurumların ilgisini çekmiştir.
(Sports Global Market Report, 2022).
Kitabın Konu Başlıkları
.
Marka
.
Pazar ve Pazarlama Yapısı
.
Spor Pazarlaması
.
Spor Sektöründe Pazarlama Türleri
.
Spor Sponsorluğu Pazarlaması
Yorumlar