Endüstri 4.0'ın Rekabet Stratejileri ve Pazar Performansı İlişkisindeki Rolü Dr. Tarık Ziyad Çelik  - Kitap

Endüstri 4.0'ın Rekabet Stratejileri ve Pazar Performansı İlişkisindeki Rolü

1. Baskı, 
Aralık 2020
Kitabın Detayları
Dili:
Türkçe
Ebat:
16x24
Sayfa:
145
Barkod:
9786257315333
Kapak Türü:
Karton Kapaklı
Yayınevi:
Fiyatı:
85,00
Temin süresi 2-3 gündür.
Kitabın Açıklaması
Sanayi devrimlerinin günümüze dek geldiği noktaya bakıldığında aslında tüm devrimleri oluşturan bileşenlerin özünde yeni akımlar barındırdığı görülmektedir. Bu akımların sürekli daha fazla iç içe bağlantı kurarak şirketlerin ötesine geçen endüstriyel değer zincirleri oluşturdukları görülmektedir. Türkiye devrimlerden elde ettiği kazanımlarla yoluna devam etmektedir. Geldiğimiz noktada Endüstri 4,0 ile beraber daha hızlı, esnek ve verimli süreçlerin ortaya çıkması ve ürün/hizmet kalitesinin artması, aynı zamanda maliyetlerinin de düşmesi beklenmektedir. Tüm bu hususlar meydana gelirken sanayi büyüme hızının artması, üretimde verimliliğin sağlanması ve aynı zamanda işgücü profilinin değişeceği öngörülmektedir.
Çalışmada, Gaziantep ilinde faaliyet gösteren makine halısı üreticilerin de, Endüstri 4,0, öğrenme yönelimi, pazar yönelimi, rekabet stratejileri ilişkilerini ortaya çıkarmak ve tüm bu olguların firma pazar performansı üzerindeki etkisini ölçmeye çalışmak amaçlanmış.
(Önsözden)
Kitabın Konu Başlıkları
.
Kuramsal Çerçeve
.
Araştırmanın Amacının Tanımı ve Önemi
.
Araştırmanın Örneklemine İlişkin Temel Özellikleri
Yorumlar