Lider Markalar ve Düşük Fiyat Rekabeti Adrian Ryans  - Kitap

Lider Markalar ve Düşük Fiyat Rekabeti

1. Baskı, 
Ocak 2010
Kitabın Detayları
Dili:
Türkçe
Ebat:
14x20
Sayfa:
312
Barkod:
9789944888868
Kapak Türü:
Karton Kapaklı
Baskısı tükenmiştir.
Kitabın Açıklaması
" Düşük fiyat rekabeti giderek üst düzey yöneticilerin gündeminin ilk sıralarına tırmanıyor. Neden?
" Geleneksel şirketlerin ve lider markaların bu rakiplerine yanıt vermek için üç temel seçeneği var. Bu seçenekler neler ve onların avantajlarıyla dezavantajları, ayrıca yeni büyüyen fırsatlar nasıl değerlendirilebilir?
" Düşük maliyetli rakiplerden, şirketinizin rekabet gücünü artıracak strateji ve taktikleri öğrenmek mümkün mü?
" Bazı lider markalar, düşük maliyetli rakiplerine karşılık verirken liderlik sorunuyla ve bazı kültürel güçlüklerle nasıl başa çıkıyorlar?
Yorumlar