Bu araştırma spor bilimleri fakültesinde aktif olarak öğrenim gören lisans öğrencilerinin bilişsel esneklik, duygusal zeka ve başa çıkma stratejileri arasındaki ilişkilerini ortaya koymak amaçlanmıştır. Nicel araştırma tekniklerinden tarama modelinin kullanıldığı bu çalışmada Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi Spor Bilimleri Fakültesinde 2021-2022 Eğitim-Öğretim döneminde aktif olarak öğrenim gören 133 lisans öğrencisinden oluşmaktadır. Araştırmada demografik özelliklerin ortaya konulması amacıyla kişisel form, Bilişsel Esneklik Ölçeği, Duygusal Zeka Ölçeği ve Başa Çıkma Stratejileri Ölçeğinden yararlanılmıştır. Nicel verilerin incelenmesi sonucu bilişsel esneklikle duygusal zeka arasında pozitif yönde normal seviyede anlamlı bir ilişki varken, başa çıkma stratejileri arasında negatif yönde çok zayıf anlamlı olmayan bir ilişki tespit edilmiştir.