Sosyal Pazarlama İlkeler ve Uygulamalar Prof. Dr. Mehmet Marangoz, Arş. Gör. Dr. Ali Emre Aydın  - Kitap

Sosyal Pazarlama

İlkeler ve Uygulamalar

1. Baskı, 
Ekim 2019
Kitabın Detayları
Dili:
Türkçe
Ebat:
16x24
Sayfa:
193
Barkod:
9786052424728
Kapak Türü:
Karton Kapaklı
Fiyatı:
229,50
Temin süresi 2-3 gündür.
Kitabın Açıklaması
Sosyal sorunlara odaklanan ve kar amacı gütmeyen bir yaklaşım olan sosyal pazarlama, hem teorik olarak hem de uygulamada her geçen gün üzerinde tartışılan ve yeni uygulama alanları olan bir kavramdır. Bu kitabın, sosyal pazarlama kavramının ve uygulamalarının ülkemizde daha iyi anlaşılmasına ve yaygınlaşmasına katkısı olacağı düşünmekte. Bu tür çalışmalar pazarlama bilimine ve pazarlama uygulamalarına katkı sağlamakta ve yeni çalışmalar için de yol gösterici olmaktadır.
Bu kitabın, pazarlama alanında çalışan akademisyenlere olduğu kadar, uygulamacılara da faydalı olacağı ve pazarlama literatüründe de önemli bir boşluğu dolduracağına inanılıyor.
(Önsözden)
Kitabın Konu Başlıkları
.
Sosyal Pazarlama ve Sosyal Değişim
.
Sosyal Pazarlamanın Gelişimi ve Uygulama Alanları
.
Sosyal Pazarlamanın Yapısı ve İlkeleri
.
Çevresel Değişim ve Sosyal Pazarlamada Çevre
.
Sosyal Pazarlamada Araştırma ve Değerlendirme
.
Sosyal Pazarlamada Bölümlendirme, Hedef Pazar Seçimi ve Konumlandırma
.
Sosyal Pazarlamada Davranış Değişimi
.
Sosyal Pazarlama Karması
.
Sosyal Pazarlama Planının Geliştirilmesi ve Uygulanması
.
Sosyal Pazarlama ve Etik
Yorumlar