Turizm endüstrileri, tüketicilerinin değişen taleplerine cevap verebilmek için inovasyonu bir araç olarak kullanmaktadır. Turizm endüstrileri, uyguladıkları inovasyonlar ile sadece tüketicilerini memnun etmekle kalmamakta aynı zamanda yeni pazarlara açılabilmekte, rekabette üstünlük sağlamakta, tüketicide sadakat oluşturabilmekte ve ayrıca temel amaçlarından biri olan yaşamlarını sürdürebilmektedir.
Bu kitabın amacı, konaklama endüstrisi, seyahat endüstrisi, yiyecek içecek endüstrisi ile destinasyonlarda uygulanan inovasyon örneklerini okurlar ile paylaşmaktır. Kitapta öncelikle turizm endüstrisinin genel yapısı anlatıldıktan sonra inovasyon kavramı geniş bir şekilde ele alınmıştır. İnovasyon çeşitleri detaylı bir şekilde örneklerle açıklandıktan sonra inovasyon yönetim sürecinden bahsedilmektedir. Kitabın kalan bölümlerinde ise ürün inovasyonu, pazarlama inovasyonu, süreç inovasyonu, organizasyonel inovasyon ve sürdürülebilir inovasyon başlıkları altında turizm endüstrilerindeki inovasyon uygulamaları örneklerle anlatılmış.
(Tanıtım Bülteninden)