Lojistik Faaliyetler (Hizmet Kalitesi ve Müşteri Değeri) Doç. Dr. Ercan Taşkın, Yasemin Durmaz  - Kitap

Lojistik Faaliyetler

(Hizmet Kalitesi ve Müşteri Değeri)

1. Baskı, 
Temmuz 2012
Kitabın Detayları
Dili:
Türkçe
Ebat:
16x24
Sayfa:
330
Barkod:
9786055437992
Kapak Türü:
Karton Kapaklı
Temin edilememektedir.
Kitabın Açıklaması
Lojistik yönetimine makroekonomi ve mikroekonomi olmak üzere bakış açısı iki yönlüdür. Özellikle makroekonomik koşullar açısından ülkelerin gayri safi milli hasılaları üzerinde önemli etkilere sahiptir. Mikroekonomik açıdan yaklaşıldığında ise işletmelerin başarısının tesis edilmesinde çok büyük bir role sahiptir. Üretim, pazarlama ve diğer fonksiyonel alanların başarısında pazarla bütünleşik hareket etmesinden dolayı önemli rollere üstlenmektedir.
Pazar yönlü uygulamaların ağırlık kazandığı işletmecilik uygulamalarına paralel olarak yaşanan deregülasyon, özelleştirme, perakendecilik dönüşümü ve teknolojik değişim eşiğinin kısalması gibi unsurlar lojistik sektörüne bakışı ve uygulamaları önemli derece de etkilemiştir. Değer temelli yönetim felsefesi doğrultusunda değer arttırıcı faaliyetler olarak da görülen lojistik yönetimi uygulamaları müşteri açısından özgün çözümler oluşturan bir noktaya ulaşmıştır.
Kitabın Konu Başlıkları
.
Lojistik Faaliyetler ve Hizmet Kalitesi
.
Müşteri Değeri
.
Lojistik Faaliyetler, Hizmet Kalitesi ve Müşteri Değeri Arasındaki İlişki
.
Lojistik Ulaştırma Faaliyetlerindeki Hizmet Kalitesinin Müşteri Değeri Yaratmadaki Rolü ve Kütahya Yurt İçi Kargo Şirketinde Bir Uygulama
Yorumlar