Gelecekte Türkiye’de daha bilimsel ve yaratıcı reklamların üretilebilmesi, bu konuda eğitim alanların, kuramsal olarak bilgi donanımına sahip olmalarının yanında, reklamcılık sektöründe çalışanları da tanımalarıyla gerçekleşebilecektir. Bu düşünceden yola çıkılarak, bu proje, iletişim fakültelerinin ilgili bölümlerindeki öğrencilere derslerde izletilmek üzere hazırlanan görsel çalışmanın ilk bölümüdür.
Genelde Türkiye’de reklamın ve reklamcılık sektörünün yaratıcı kişilerin görüşleri alınarak ortaya konabilmesi amacıyla bu çalışma gerçekleştirilmiştir. Reklam alanında eğitim veren iletişim Fakültelerindeki öğrencilerin yararlanabilecekleri bir kaynak oluşturulması da bir diğer amaçtır.
Öncelikle, reklam derslerinde öğrencilerin görsel olarak izleyebilecekleri röportajlar gerçekleştirilmiş, daha sonra bu röportajlardaki bilgilerin daha geniş kitlelere de ulaştırılması amacıyla kitap haline getirilmesi düşüncesi hayata geçirilmiştir. Projenin bu ilk bölümünde, daha önceki yıllarda başarılı reklam kampanyaları gerçekletirmiş ve günümüzde de reklamcılığa devam eden ustaların yanında, genç reklamcılarla yapılan söyleşilere de yer verilmiştir.