Şirket ve Popüler Kültür Tüketim Psikolojisi ve İmaj Yönetimi: (1950 – 1980) Ata Özdemirci  - Kitap

Şirket ve Popüler Kültür

Tüketim Psikolojisi ve İmaj Yönetimi: (1950 – 1980)

4. Baskı, 
Ekim 2020
Kitabın Detayları
Dili:
Türkçe
Ebat:
13x19
Sayfa:
332
Barkod:
9786052428368
Kapak Türü:
Karton Kapaklı
Fiyatı:
239,50
Temin süresi 2-3 gündür.
Kitabın Açıklaması
Bu kitapta öncelikle yeni dünya düzeni üzerinde durulmuş; stratejik tercihlerin, rekabet koşullarının, kurumsal baskıların, pazarlama iletişiminin, pazar bölümlendirmenin, kurum kimliğinin yanında marka, kurum, kullanıcı ve ürün imajının ayrıntılarına değinilmiştir. Daha sonra popüler kültür yaklaşımları incelenerek özgün bir popüler kültür modeli sunulmuş ve tartışmaya açılmış. Bir sonraki bölümde göstergebilim teorileri temelinde tüketim psikolojisi olgusu masaya yatırılmış, son bölümde ise yakın dönem Türkiye'sine ışık tutacak bir popüler kültür çalışması sunulmuş.
(Önsözden)
Kitabın Konu Başlıkları
.
Yeni Dünya ve Yeni Kurallar
.
Popüler Kültür
.
Göstergebilim ve Tüketim Tartışmaları
.
Türkiye Ekonomisi, Sosyokültürel Değişimi ve Popüler Kültürüne Genel Bir Bakış
Yorumlar