Medya İşletmelerinde Pazarlama Yönetimi Emine Sayılgan  - Kitap

Medya İşletmelerinde Pazarlama Yönetimi

1. Baskı, 
Ocak 2010
Kitabın Detayları
Dili:
Türkçe
Ebat:
16x24
Sayfa:
237
Barkod:
9786053772712
Kapak Türü:
Karton Kapaklı
Baskısı tükenmiştir.
Kitabın Açıklaması
Pazarı meydana getiren değişkenlerin daha iyi bilinmesi, pazarlama planının, üretim öncesinde (analiz, hedefler, planlama) başlayıp, üretim aşaması (strateji, taktik) ve üretim sonrasında (ölçme, değerlendirme) da devam etmesi, müşteri ve pazarlama odaklılık ekseninde hareket edilmesi sonucunu doğurmaktadır. Böylece medya işletmelerinin içinde bulunduğu yoğun rekabet ortamında, tüketici beklentileri doğrultusunda faaliyetleri gerçekleştirmek, pazarlamayı sadece satış veya reklam gibi görmemek ve hedef kitleyi değişik özelliklerdeki farklı gruplar olarak belirlemek hem tüketiciler hem de medya üreticileri açısından faydalı olmaktadır.
Ayrıca medya işletmelerinin daha müşteri ve pazarlama odaklı olarak faaliyette bulunması, medya işletmelerinin ikincil müşteri grubu olan reklam verenler açısından da, arzuladıkları hedef tüketici grubuna ulaşmak açısından olumlu sonuçlar vermektedir.
Yukarıda kısaca anlatılan pazarlama ve müşteri odaklılığın medya işletmeleri için gerekliliği, bu kitapta pazarlamanın ne olduğundan başlanarak, medya pazarının yapısı, medya pazarını meydana getiren değişik medya işletmelerinin pazarlama eylemlerini (ürün, fiyat, dağıtım, pazarlama iletişimi araçları) nasıl yönettikleri ve uyguladıkları biçiminde anlatılmıştır.
Kitabın Konu Başlıkları
.
Medya İşletmeleri ve Pazarlama Yönetimi Kavramları
.
Medya Sektöründe Pazarın Yapısı
.
Medya İşletmelerinde Stratejik Pazarlama Planlaması ve Yönetimi
.
Medya Sektöründe Pazarlama Bilgi Sistemi ve Pazarlama Araştırmaları
.
Yazılı Basın İşletmelerinde Pazarlama Yönetimi
.
Televizyon–Radyo İşletmelerinde Pazarlama Yönetimi
.
Sinema Sektöründe Pazarlama Faaliyetleri
.
Medya İşletmelerinin Pazarlama Yönetiminde Organizasyon ve Denetim
Yorumlar