Siyasal İletişim ve Aday İmajı Hasan Güllüpunar  - Kitap

Siyasal İletişim ve Aday İmajı

1. Baskı, 
Eylül 2010
Kitabın Detayları
Dili:
Türkçe
Ebat:
16x24
Sayfa:
278
Barkod:
9786054392100
Kapak Türü:
Karton Kapaklı
Baskısı tükenmiştir.
Kitabın Açıklaması
Bu çalışma, aday imajı araştırmalarının yok denecek kadar az olduğu Türkiye'de, seçmen davranışlarının aday kaynaklı bir değişime sahip olup olmadığını, bu anlamda aday imajı faktörlerinin neler olduğunu ve bu faktörlerin seçmen davranışlarına hangi oranda etki ettiğini belirlemek amacıyla hazırlanmıştır. Eserde aday imajı faktörleri; ideoloji, konu ve kişisel özellikler bağlamında incelenerek seçmenlerin sosyo–demografık özellikleri, oy verme davranışları, parti bağlılıkları ve adaylar hakkında bilgi edinmek için kullandıkları iletişim kanalları ile araştırma sonucunda ortaya çıkan faktörler arasındaki ilişki düzeyini belirleyen analizler yapılmıştır.
Eserin iletişim ve siyaset bilimi öğrencileri ile seçim kampanyalarında siyasi liderler, adaylar ve kampanya yürütücüleri için yararlı olacağı düşünülmektedir.
Yorumlar