Bu çalışma; postmodernizmin pazarlama alanına etkimelerinin en önemli yansımalarından biri olan Deneyimsel Pazarlamayı bütüncül bir bakış açısıyla ele almaktadır. Çalışmanın son bölümünde farklı sektörel deneyimsel pazarlama örneklerine yer verilmiş.
(Önsözden)
Kitabın Konu Başlıkları
Postmodern Öncesi ve Sonrası Pazarlama Anlayışına Bütünsel Bir Bakış
Seçkin Yayıncılık olarak, web sitemizde gezinme deneyiminizi geliştirmek, size en iyi alışveriş hizmetini sunabilmek, kişiselleştirilmiş içerikler sunabilmek, web sitesi trafiğimizi analiz edebilmek için çerezleri ve diğer izleme teknolojilerini kullanıyoruz.
6698 sayılı Kişisel Verileri Koruma Kanunu'na istinaden ürün veya hizmet alan ilgili kişi aydınlatma metnine buradan ulaşabilirsiniz