Bireylerin hayatında çoğu zaman eğlenceli ve keyifli bir alanı ifade eden "oyun" kavramı bugüne kadar birçok disiplin tarafından incelenmiş, gerek tarihsel gelişimi gerek toplum ve bireyler üzerindeki etkileri birçok çalışmada ele alınmış.
Bu kitapta oyun, bireylerin boş zamanlarını geçirmelerini sağlayan bir araç olmaktan çok, içerisinde bir hikâye barındıran kültürel bir anlatı olarak kabul edilmektedir. Bunun yanı sıra yaşamın her alanını derinden etkileyen dijitalleşme olgusu, geleneksel oyun anlayışının dönüşmesini de beraberinde getirmiş. Dijital oyun olarak adlandırılan bu anlatı, aynı zamanda klasik oyun anlatılarıyla hem benzerlikler taşımakta hem de farklı yönleriyle değerlendirilmektedir.
Kitapta hikâye anlatıcılığı, dijital oyundaki karakterler, arketipler, tasarım, kurgu ve olay örgüleriyle ilişkilendirilip özel bir alana taşınmaktadır. Kitap, oyun literatürüne hikâye anlatısı çerçevesinden bakmakta, göstergeler ve hikâye örgülerini mitsel birçok ögeyi barındıran "God of War" oyunu üzerinden çözümlemektedir.
(Tanıtım Bülteninden)